بلاگ

تولیدی شورت همدان ارزان مستقیم از کارخانه

تولیدی شورت همدان

تولیدی شورت همدان کجاست؟کارخانه تولید شورت زنانه ارزان با تامین بخش قابل توجهی از لباس زیر کشور در خدمت شما همکاران عزیز میباشیم.

همچنین جهت خرید شورت وارداتی عمده از انبار قشم و یا تهران با ما در ارتباط باشید.

تولیدی شورت همدان

اگر همدان هستید و قصد خرید عمده شورت از تولیدی شورت همدان را دارید،خوشبختانه یکی از نمایندگی های بازرگانی بانو برا در استان همدان میباشد.شعبه های دیگر ما در استان های دیگر همچون تولیدی شورت و سوتین اصفهان دایر میباشد.

تولیدی شورت همدان

همکاران گرامی و حتی کسانی که برای مصرف شخصی میخواهند شورت جینی خریداری کنند میتوانند هم بصورت حضوری و سفارش بصورت انلاین از تولیدی همدان خرید عمده شورت خود را انجام دهند.

کارخانه تولید شورت

کارخانه تولید شورت بصورت پخش عمده محصولات خود فعالیت دارد.در صورتی که مغازه دار هستید و یا انلاین شاپ لباس زیر دارید میتوانید شورت عمده با قمتی ارزان را از تولیدی شورت همدان خریداری نمایید.

کارخانه تولید شورت

در صورتی که برای مصرف ششخصی میخواهید خرید کنید ، کمی انتخاب های شما محدود تر است،

زیرا برخی از مدل های موجود شورت مجموعه در پک های سایز بندی جور هستن و در هر جین کامل شورت،سه سایز داخل پک موجود میباشد.

اما نیمی از شورت های مجموعه بانو برا در سایز بندی فری و یا تک سایز هستند که تنوع بالایی دارد. شما میتوانید از تولیدی شورت همدان زیر پوش زنانه و مردانه را با قیمتی ارزان خریداری کنید.

انواع شورت های زنانه

شورت‌های زنانه از جمله لباس زیر می‌باشند که معمولاً در چهار فصل سال استفاده می‌شوند. آن‌ها معمولاً از پارچه‌های راحت و خنک که درصد بسیار پایین پلیستر را دارد ساخته شده‌اند و برای فعالیت‌های ورزشی ، یا استفاده روزمره مناسب هستند.به طور کلی شورت های زنانه به چندین نوع تقسیم میشوند که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های خاص خود را دارند از جمله شورت های زنانه که میتوانید از تولیدی شورت همدان خریداری کنید در ادامه مقاله اشاره کرده ایم.

شورت عروسکی عمده

از جمله شورت های پرطرفدار بین جوانان شورت عروسکی را نام برد که بسیار باکیفیت میباشد.بانو برا با واردات مستقیم شورت های عروسکی از چین و حذف واسطه ها، تمامی شورت های وارداتی را با قیمتی بسیار مناسب به دست شما عزیزان میرساند.

 همچنین شما میتوانید یک جین کامل را با یک سایز بندی برای مصرف شخصی تهیه کنید.

شورت عروسکی عمده

شورت های لیفه ای

از راحت ترین شورت های اقتصادی میتوان به این مدل از شورت ها اشاره کرد .شورت های لیفه ای عمده و بصورت جین تک سایز بطوری که 12 عدد آن شامل یک سایز باشند و همچنین سایز بندی جور   L XL XXL بفروش میرسد.

تولیدی شورت لیفه ای

شورت نامرئی

شورت نامرئی چیست؟یکی دیگر از شورت های وارداتی که برای مجالس پرکاربرد است. با درصد نایلون و پلی استر بالا و برای استفاده روز مره مناسب نیستند. بیشتر هنگام پوشیدن لباس مجلسی از آن استفاده میشود و مانع برجستگی لباس زیر در مجالس میشود.

شورت نامرئی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *