بلاگ

خرید لباس زیر ارزان عمده-ارسال از تولیدی

لباس زیر ارزان عمده

خرید لباس زیر ارزان عمده مستقیم از تولیدی و حذف واسطه ها سبب افزایش سود شما مغازه داران گرامی میشود.مشاهده قیمت های به روز لباس زیر زنانه و مردانه کلیک کنید.

تولید شورت یکبار مصرف بصورت سفارشی برای مصرف بیمارستانی و کلینیک ها پذیرفته میشود.

خرید از تولیدی لباس زیر

خرید لباس زیر ارزان عمده از تولیدی لباس زیر با تنوع بالا انواع پوشاک زیر زنانه و مردانه اعم سوتین های زنانه و شورت های نخی زنانه بصورت عمده با قیمتی ارزان و ارسال به سراسر کشور

از مزیت های دیگر خرید از تولیدی میتوان به تولید اختصاصی با یرند شخصی شما اشاره کرد.در صورتی که حجم فروش شما بالا باشد میتوانید محصولی که پرفروش است را انتخاب کنید و با رنگ بندی و سایز بندی دلخواه با برند شخصی خود سفارش تولید دهید.

این امر درصورتی امکان پذیر است که حجم سفارش شما بالا باشد.

خرید لباس زیر ارزان عمده

خرید لباس زیر ارزان عمده به دو دسته لباس زیر داخلی و لباس زیر وارداتی تقسیم بندی میشود.پخش عمده لباس زیر وارداتی در ایران محدود میباشد و از مرزهای کشور وارد ایران میشود.

برای خرید لباس زیر ارزان عمده وارداتی نیاز دارید از یک وارد کننده اصلی لباس زیر خرید کنید که قیمت ارزان بازار را در دست داشته باشد.لباس زیر وارداتی دارای تنوع بسیار بالایی میباشد که در کنار قیمت ارزان بودن آن نیاز دارید با وارد کننده ای کار کنید که سبد کالایی کاملی داشته باشد و تنوعی از لباس زیر زنانه وارداتی را داشته باشد.

از پرفروش ترین لباس زیر زنانه وارداتی میتوان به سوتین وارداتی عمده اشاره کرد که در پایین نمونه های از سوتین وارداتی را با قیمت عمده مشاهده میکنید.

خرید سوتین عمده ارزان از تولیدی

بیشترین فروش عمده لباس زیر از آن لباس زیر زنانه است و تنوع و مصرف پوشاک زیر در زنان بیش از دو برابر مردان است.در بین لباس زیر زنانه نیز پرفروش ترین سوتین های زنانه میباشد که خود در مدل های متفاوتی میباشد.

خرید سوتین عمده ارزان

انواع سوتین زنانه

  • سوتین جکدار
  • سوتین نیم جک
  • سوتین نخی راحتی
  • سوتین اسفنجی
  • سوتین توری
  • سوتین نیم تنه ورزشی

که هر کدام از مدلهای بالا میتواند در نوع فنر دار و بدون فنر تولید شود.در صورت خرید عمده سوتین ارزان میتوانید روی ما حساب کنید.

شورت عمده ارزان قیمت از تولیدی

شورت از جمله پوشاک مورد نیاز انسان در طول چهار فصل میباشد و مغازه داران گرامی میتوانند انواع شورت زنانه و مردانه را در طول سال بفروشند و سود خوبی داشته باشند.برای خرید عمده شورت ارزان از تولیدی ما با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

شورت عمده ارزان

به دلیل تماس شورت با نقاط حساس بدم بسیار الزامیست که جنس شورت تهیه شده از نخ پنبه باشد و فاقد هر گونه لاکرا و اسپندکس باشد.زیرا در صورت وجود لاکرا در پارچ ه شورت و تماس طولانی و استفاده روزمره سبب بروز بیماری های عفونی و قارچی میشود.

البته مدلهایی از شورت های زنانه و مردانه میباشند که برای مصرف در زمان های خاص است و وجود

لاکرا در پارچ های آن الزامیست.برای مثال شورت های کشاله دار ورزشی به دلیل راحتی هنگام ورزش دارای لاکرا میباشند که این امر بدیهی است و برای مصرف چندساعته هنگام ورزش بلامانع است.

و یا شورت های لیزری زنانه که هنگام مجالس از زیر لباس مجلسی پوشیده میشود و برای استفاده چند ساعته ضرری ندارد ولی باید رعایت شود که به طور روزانه استفاده نشود.

همکاری در فروش لباس زیر

همکاری در فروش به فعالیتی میگویند که بدون خرید جنس میتوانید بازاریابی کنید و با سفارش گرفتین از مشتری جنس بصورت مستقیم از تولیدی برای مشتری ارسال گردد.درحال حاضر عمده فروشانی بصورت تک همکاری در فروش دارند که با تحقیق در این زمینه و پرس جو میتوانید پیدا کنید و بدون سرمایه فروش خود را شروع کنید.

برخی از تولیدی ها بصورت تک همکاری در فروش ندارند و به جای آن میتوانید بصورت عمده همکاری در فروش داشته باشید و کم کم با خرید لباس زیر ارزان عمده از تولیدی های معتبر تک فروشی خود را شروع کنید.

2 دیدگاه در “خرید لباس زیر ارزان عمده-ارسال از تولیدی

  1. النا گفت:

    شورت ارزانسرایی هم دارید؟

    1. بانوبرا گفت:

      درود بر شما . درحال حاضر موجود نیست . میتوانید سفارش بگذارید پارچه متناسب با بودجه شما تهیه و تولید گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *