بلاگ

سوتین عمده ارزان-حراجی-از تولیدی تهران

سوتین عمده

ما تولیدی سوتین عمده ارزان هستیم در صورتی که قصد خرید سوتین عمده حراجی از بازار تهران دارید میتوانید از فروشگاه سایت مدل های موجود را مشاهده کنید.

در مجموعه بانو برا در تلاش هستیم با واردات مستقیم پوشاک زیر عمده قشم را به همراه قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سوتین عمده

در صورتی که شما مغازه دار و یا انلاین شاپ لباس زیر دارید یکی از پرفروش ترین محصولاتی که میتوانید بفروشید سوتین و میباشد که در ادامه مقاله انواع سوتین زنانه را معرفی خواهیم کرد. و همچنین در نظر داشته باشید تنوع در طرح و رنگبندی تاثیر بسزایی در فروش شما خواهد داشت.

تولیدی سوتین ارزان در تهران

تولیدی های زیادی در تهران هستند که مشغول فعالیت میباشند.برای کسانی که در تهران و کرج ساکن هستند به راحتی میتوانند با خرید و بازدید مستقیم ازتولیدی پوشاک زیر خرید سوتین عمده خود را انجام دهند.همچنین کسانی که قصد خرید عمده سوتین از استان های دیگر همچون مشهد ،شیراز،اصفهان و … دارند میتوانند با خرید اینترنتی عمده لباس زیر از یک تولیدی لباس زیر معتبر خرید خود را انجام دهند.

خرید مستقیم از تولیدی لباس زیر و با حذف واسطه ها میتوانید در رقابت با همکاران خود پیشی بگیرید و کمترین قیمت را به مشتریان خود عرضه کنید و جذب مشتری بالایی داشته باشید.

تولیدی سوتین تهران

در تهران مراکز متعددی در رابطه با پخش عمده لباس زیر و سوتین عمده فعالیت دارند و در یک مکان متمرکز نیستند. از جمله پاساژ کویتی ها و بازار آل یاسین که از جمله مراکز عمده فروشی لباس زیر میباشند.در نظر داشته باشیدعمده فروشان با قیمتی بالاتر نسبت به تولیدی لباس زیر وجود دارند و شما برای رقابت باید کمترین قیمت را از تولیدی دست اول خریداری کنید.

پیشنهادی:از جمله پوشاک پرفروش لباس خواب میباشد و در تولیدی لباس خواب بانو برا سعی بر آن داریم جدید ترین مدل ها را با قیمتی ارزان به دست شما هموطنان گرامی برسانیم.

با کلیک بر روی لینک بالا جدیدترین مدلهای لباس خواب را به همراه قیمت مشاهده کنید.

سوتین عمده حراجی

برای خرید سوتین عمده وارداتی که قیمت ارزان داشته باشد شما همکار گرامی باید از عمده فروش لباس زیر که بصورت مستقیم پوشاک زیر را وارد میکند، سوتین عمده وارداتی را تهیه کنید تا بتوانید به مناسب ترین قیمت لباس زیر دسترسی داشته باشید و با فروش بالا سود خوبی دریافت کنید.

سوتین عمده گناوه

لباس زیر وارداتی همچون سوتین عمده بصورت مستقیم از مبدا چین و دبی وارد میشود که از طریق لنج ها وارد قشم و سپس توسط پست به سراسر کشور ارسال میشود.هم اکنون سوتین عمده وارداتی که از کیفیت بالایی برخوردار میبباشد بین عموم از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

محبوبیت سوتین وارداتی نسبت به سوتین داخلی

در خرید سوتین عمده باید با توجه به سلیقه مشتریان خود خرید کنید.اگر مشتریان شما جوانان و بانوانی در رنج سنی 20 الی 40 سال بیشتر هستند شما باید تمرکز خود را بر روی سوتین های وارداتی و با کیفیت بگذارید و بیشتر محصولاتی از این قبیل تهیه کنید.درصورتی که  اکثر مشتریان شما افراد مسن هستند سوتین نخی میتواند برای شما بهتر باشد.

سوتین وارداتی عمده

اگرچه از هر رنج سنی مشتری دارید باید تنوعی از کارهای وارداتی و سوتین های کاپدار و فانتزی  و هچنین سوتین های نخی را در فروشگاه خود موجود داشته باشید.

انواع سوتین

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم به تنوعی از سوتین زنانه میپردازیم .

سوتین اسفنجی عمده

کاپ سوتین اسفنجی دارای یک ابر نازک میباشد که درحال حاضر جزو پرفروش ترین محصولات است و در مدل های فنر دار ،جکدار و ساده موجود است.مدل سوتین فنر دار در ققسمت هلال پایین سینه میله ای نازک و به صورت توکار در سوتین کار میشود که فرم و نگهداری بهتری دارد.

سوتین اسفنجی عمده

سوتین نخی

در گذشته که خانم‌ها برای خود سوتین می‌دوختند از پارچه‌های ساده شروع کردند و سوتین نخی دوختند این نوع جنس سوتین نرم و راحت بوده و هیچ نوع اذیتی براشون نداشته سینه‌ها را می‌پوشاندند و به عنوان نگهدارنده ازش استفاده می‌کردند تا در هنگام کار سینه‌هایشان آویزان نباشد و اما امروزه سوتین نخی به عنوان سوتین ضد حساسیت راحت مورد استفاده قرار می‌گیرد

سوتین نخی


بعضی‌ها که سینه‌های بزرگی دارند طرفدار سوتین نخی هستند بعضی از خانم‌ها هم پوستی حساس دارند و فقط به پوشیدن سوتین نخی عادت دارند گاهاً از سوتین نخی برای خوابیدن استفاده می‌کند یا از این جنس در سوتین های شیردهی استفاده می‌کنند،از نظر هزینه و قیمت نیز در مقایسه باسبک ‌ها و جنس‌های دیگر مقرون به صرفه و ارزان‌تر است

برای مشاهده بیشتر سویتن عمده نخی وارداتی از طریق کانال تلگرام و پیج اینستاگرام کلیک کنید.

سوتین گیپوری یا توری

سوتین های گیپور هم برای مجالس و هم مدل ساده تولید میشود که پارچه کاپ آن از گیپور است و در صورتی که از پارچه نامرقوب باشد ایجاد حساسیت میشود.

سوتین گیپور

سوتین جکدار(فول جک)

سوتین فول جک بین جوانان بسیار محبوب است زیرا در داخل این مدل سوتین ها یک تکه اسفنج بکار رفته و سینه هارا به بالاهدایت میکند که باعث بزرگتر نشان دادن سینه ها میشود.سوتین کاپ‌دار یا سوتین جک‌دار قبلاً برای جلوه برآمده و چاک سینه در لباس مجلسی به کار می‌رفت اما امروزه علاوه بر اون برای سینی‌هایی که حجم کم دارند یا حتی افتادگی دارند به عنوان روش درمانی حتی هنگام ورزشم استفاده می‌شود.

سوتین جک دار

سوتین کاپ‌دار اهمیت زیادی در زندگی زیبایی و اندام خانم‌ها دارد خانم‌ها علاوه بر کدبانو بودن باید حتماً از نظر جنسی نیز کامل باشند سوتین کاپ‌دار برای هر هر بانویی واجبه ،چون از نظر زیبایی و حجمی که به سینه‌ها میده باعث میشه که رویایی به نظر بیان و روحیه‌شان دوچندان شود، اعتتماد به نفس بهتری پیدا می‌کنند . سوتین کاپ‌دار در رنگها و شکل‌ها و مدل‌های مختلف وجود دارد متناسب با هر سلیقه و هر اندامی ذر بانو برا تهیه کنید

سوتین ورزشی

پارچه سوتین های ورزشی با قابلیت کششی و تنفسی میباشند.به علت فعالیت و تحرک در هنگام ورزش های هوازی نیاز است تا سینه هارا محکم نگه دارد و همچنین تعریق را از بدن خارج کند.

سوتین ورزشی

سوتین مجلسی

کراپ ها و سوتین هایی که جنبه فانتزی دارند و صرفا برای مجالس استفاده میشوند.برای استفاده روزمره مناسب نیستند و درصورت استفاده برای طولانی مدت احساس نارضایتی ایجاد میکند.برای مشاهده بیشتر سویتن عمده مجلسی وارداتی از طریق کانال تلگرام و پیج اینستاگرام کلیک کنید.

سوتین مجلسی

سوتین هارنس دار

سوتین های هارنسدار در مدل جک دار و ساده در بازار موجود است.در قسمت بالای سینه یک بند نازک طراحی شده که به آن هارنس میگویند .

سوتین هارنس دار

نیم تنه

به غیر از تمامی مدل‌های سوتین که امروزه موجود است نیم تنه اولین سوتین ساده‌ای است که از گذشته تا به الان تولید می‌شود. از همین نیم تنه ساده بود که حالا مدل‌های بندی سگک دار زیپی غزندار برگرفته شد .خانم‌هایی هستند که سوتین‌های بندی گیره‌ای استفاده نمی‌کنند و در صورت استفاده از آنها اذیت می‌شوند و سوزش و خارش میگیرند.و از این رو تقاضا برای تولید نیم تنه بالاتر می‌رود.

نیم تنه

نیم تنه‌ها بسته به کارایی آنها مختلف است برای تولید مدل‌های دخترانه اکثراً از جنس نخی همراه با چاپ‌های مختلف متنوع از سبک کشدار نیم تنه کشی و برای مایو نیم تنه غواصی تولید می‌شود.
برای تولید نیم تنه خوب از آنجایی که هیچ بند و گیره‌ای ندارد ،پس باید در نخ و طریقه دوخت تمیز آن دقت زیادی نمود و از همه مهمتر اندازه استاندارد هر نیم تنه در هر سایز باید حفظ شود.

سوتین شیردهی

اول از همه سوتین شیردهی اگر تنگ و چسبان نباشد هیچ نوع ضرری ندارد چرا که افرادی پس از زایمان احساس می‌کنند اگر سوتین‌های شیردهی تنگ ‌تر و نامناسب با سایز سینه‌های خود بزنند سینه‌هایشان را از افتادگی و شل شدگی نگه می‌دارند.

ولی این اشتباهی بیش نیست،برعکس با این کار نه تنها شل و افتاده می‌شود بلکه با بسته شدن منافذ شیری و سفت شدن یا برگشتن شیر برای خود دردسری تازه درست می‌کنند و این کار جز درد و بیماری چیزی ندارد اما اگر سوتین شیردهی متناسب با سایز سینه‌های مادران عزیز باشد هیچ اذیت یا دردی نخواهد داشت و روند شیردهی خیلی راحت‌تر پیش می‌رود به علاوه فرم سینه‌ها در طول دوران ۲ ساله شیردهی حفظ می‌شود و عوارضی در پیش نخواهد داشت.

سوتین شیردهی

جدا از این‌ها استفاده از سوتین شیردهی برای نوزاد هم بسیار خوب است چرا که هنگام شیر خوردن و مکیدن سینه حجم شیر داخل سینه‌ها کنترل شده به دهان بچه می‌رسد وراحت‌تر قورت می‌دهد و از خطراتی مانند رفلکسی و بالا آوردن از دماغ و خفگی بر اثر شیر دور می‌ماند .

از نظر دیگر اگر بخواهیم بررسی کنیم سوتین شیردهی برای سلامت جانی کودک واقعاً موثر است چرا که مادر سینه خود را در دهان نوزاد می‌گذارد و بر اثر خستگی گاهاً خواب آلود می‌شود و در این حین کل سینه روی صورت و بینی نوزاد می‌افتد و باعث بسته شدن راه تنفس میشود ولی اما طراح سوتین شیردهی فکر این را هم کرده است،با تعبیه جای جداگانه در جلوی سوتین طوری که فقط کمی از سینه بیرون بیرون باشد که مناسب با دهان به صورت نوزاد قرار گیرد.

و اما مادر هم باید از تنوع مدل‌ها و رنگ‌های مختلف سوتین های شیردهی برای زیبایی و حفظ روحیه و اعتماد به نفس بعد از زایمان که واقعاً تاثیر بسیاری دارد استفاده کند.سوتین عمده شیردهی در بانو برا موجود میباشد.

6 دیدگاه در “سوتین عمده ارزان-حراجی-از تولیدی تهران

  1. ساناز گفت:

    سلام وقت شما
    سوتین های سایز بزرررررگ دوباره بیارین لطفاً 🙏💜

    1. بانوبرا گفت:

      درود برشما
      حتما .موجوودی هارو از طریق کانال تلگرام برسی کنید

  2. محمد کاظمی گفت:

    سوتین جک دار شارژ بشه لطفاً ،🙂

    1. بانوبرا گفت:

      با سلام
      بله حتما . تا هفته اینده سوتین جکدار داخل کانال تلگرام بارگذاری میشود/محصولات پر فروش قبل از بارگذاری در سایت اتمام میشود.لطفا از طریق کانال تلگرام موجودی را چک کنید.

      1. الهه گفت:

        قیمت سوتین ارزان ها چنده؟

      2. بانوبرا گفت:

        درود بر شما.قیمت ها در فروشگاه سایت درج شده است.از کنار منو سایت به بخش | زنانه >سوتین زنانه | مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *