بلاگ

شورت عمده قشم و گناوه_خرید مستقیم از وارد کننده اصلی

شورت عمده قشم

شورت عمده قشم و گناوه و خرید شورت فانتزی از جمله پوشاک زیر زنانه میباشد که در بازار عمده گناوه و قشم بصورت جینی و کیلویی با قیمت ارزان به فروش میرسد.

اگر قصد خرید از عمده فروش لباس زیر قشم را دارید با ما همراه باشید.

شورت عمده قشم

اگر به تازگی وارد حوزه لباس زیر شده اید باید بدانید در تمامی محصولات اعم از شورت عمده قشم و سوتین عمده در جزیره قشم فقط پوشاک وارداتی میباشد که تنوع بینظیری نسبت به کارهای تولید داخلی دارد.

تنوع لباس زیر در قشم بسیار گسترده است و این تنوع هر روزه درحال افزایش میباشد و سعی بر این داریم تا جدید ترین مدل های روز دنیا را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم.یک گوشه از تنوع شورت وارداتی را در ادامه مطالب مشاهده کنید.

شورت عمده قشم

کارهایی که در چین تولید میشوند در اکثر مواقع در سه درجه از کیفیت تولید میشوند و بعضی از محصولات در سه کیفیت متفاوت در بازار ایران وارد میشود و در نگاه اول تشابه ظاهری دارند ولی در کیفیت و دوخت و پارچه متفاوت هستند که تاثیر بسزایی در قیمت نهایی دارد.جهت خرید شورت عمده قشم و سوتین عمده درجه یک میتوانید محصولات مارا داخل کانال تلگرام و پیج اینستاگرام تولیدی لباس زیر بانو برا مشاهده کنید.

شورت عمده گناوه

از جمله مراکز دیگر شورت وارداتی عمده میتوان به گناوه اشاره کرد .شورت عمده گناوه هم اکنون در جنوب کشور در استان بوشهر و در فاصله 800 کیلو متری از قشم فعالیت میکند و تنوع بینظیری از شورت عمده گناوه را میتوانید تهیه کنید.از جمله شورت نخی عمده و شورت های فانتزی عمده که طرفدار بسیاری دارد.

شورت عمده گناوه

تنوع شورت وارداتی قشم

همانطور که اشاره کردیم شورت وارداتی از تنوع بالایی برخوردار هستند که تعدادی از آنهارا برسی خواهیم کرد.

  • شورت کبریتی
  • شورت عروسکی
  • شورت لامبادا کبریتی
  • شورت فانتزی
  • شورت گنی
  • شورت توری
  • شورت تمام نخ طرحدار

شورت کبریتی عمده

شورت کبریتی از جمله پرطرفدار ترین محصولاتی ایست که در چهار فصل سال واردات آن موفق بوده و بسیار پرفروش است.علت اینکه نام این شورت ها را مبریتی گذاشته اند چیست؟ شورت های کبریتی به جنس پارچه خود معروفند و طرح این پارچه که در عکس زیر مشاهده میکنید.

شورت کبریتی عمده

همچنین شورت کبریتی عمده در طرح های متفاوتی موجود میباشد و تغییر در برش و اضافه کردن تور به قسمت هایی از آن تنوع زیبایی در شورت های کبریتی ایجاد کرده است.

شورت عروسکی خرید مستقیم از قشم

شورت عروسکی جنس پارچه بسیار لطیفی دارد که تمام نخ بوده و به هیچ عنوان حساسیت ایجاد نمیکند.شورت های عروسکی بیشتر توسط تینیجر ها و جوانان مورد استقبال قرار میگیرد.یکی از مزایای پک های بسته بندی شورت های عروسکی عمده سایز بندی یکسان داخل پک های بسته بندی میباشد که فروش اینکار را راحت کرده است . همچنین کسانی که برای مصرف شخصی قصد خرید شورت عمده قشم را دارند میتوانند با قیمتی مناسب یک جین شورت برای یکسال خود تهیه کننده.

شورت عروسکی خرید مستقیم از قشم

شورت لامبادا کبریتی و نخی عمده

جنس به کار رفته در شورت های لامبادا متنوع هستند که تنوع محدودی در این نوع از شورت عمده قشم داریم .کسانی که بیشتر شورت لامبادا یا بکلس استفاده میکنند ورزشکاران هستند و شما از فروشگاه های پوشاک ورزشی نیز گاها میتوانید شورت لامبادا را تهیه کنید.

شورت لامبادا کبریتی و نخی عمده

خرید شورت فانتزی عمده قشم

لباس زیر فانتزی به طوری طراحی شد که نگاه را سمت خود بکشاند و لباس زیر فانتزی عمدتا راحت نبوده و اگر مدت طولانی در تن باشد برای شخص احساس ناراحتی ایجاد کند. پس فلسفه تولید این نوع شورت فانتزی و لباس زیر فانتزی چیست؟لباس زیر فانتزی در اکثر مواقع توسط متاهلین خریداری میشود و برای ایجاد شور وهیجان در روابط ، بهبود و ارتقاع روابط زناشویی مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید شورت فانتزی عمده قشم

شورت گنی

شورت گنی از جمله محصولات خوش فروش میباشد که فروش خوبی دارد و تنها مختص افراد چاق نیست و سایز بندی کوچک تا بزرگ موجود است.شورت گنی در قسمت داخلی آن ژله هایی به کار رفته که کاملا به بدن چسبیده بطوری که از بدن پایین نمی آید و بدن را خوش فرم تر نشان میدهد. شاید اکثرا این تجربه تلخ را داشته ایم که لباسی خریداری کرده ایم و بعد از مدتی جا باز کرده و تنخور قبلی را ندارد.در شورت های گنی در صورتی که کیفیت قابل قبولی نداشته باشد پس از گذشت مدت کوتاهی شل میشود و تنخوری اولیه را نخواهد داشت.با خرید شورت عمده قشم میتوانید محصول وارداتی با کیفیت بالا تهیه کنید.

شورت گنی

شورت گیپور

شورت توری از جمله پوشاک لباس زیر است که هم مردانه و هم زنانه موجود است.به علت تنفسی بودن پارچه آن شورت های توری بسیار توصیه میشود.شورت زنانه توری محصولی جدید در پوشاک زیر است به طوری که در گذشته تولید آن بسیار کم بوده .برای بانوان شاغل پیشنهاد میشود هنگامی که چندین ساعت از شبانه روز را خارج از منزل مشغول به کار هستند از لباس زیر های توری با قابلیت تنفسی استفاده کنند تا احساس بهتری داشته باشند.

شورت گیپور

شورت نخی طرحدار

لباس زیر از جمله پوشاکی است که تماس مستقیم و نزدیکی با بدن و نقاط حساس بدن دارد توصیه میشود همیشه از پارچه های نخی استفاده شود.به علت رعایت بهداشت و تندرستی بهترین گزینه شورت نخی است.زیرا در صورتی که پارچه بکار رفته در لباس زیر از الیاف مصنوعی باشد باعث ایجاد عارضه ،عرق سوز شدن و عفونت در بانوان میشود و برای استفاده روزمره شورت نخی مناسب است.

شورت نخی طرحدار عمده

شورت عمده قشم مردانه

شورت عمده قشم مردانه تنوع کمی را نسبت به شورت زنانه دارد و دو مدل شورت مردانه اسلیپ و شورت مردانه پادار جزو پر فروش ترین ها محسوب میشود.به تنوعی از شورت های مردانه در ادامه خواهیم پرداخت:

  • شورت مردانه اسلیپ
  • شورت لامبادا مردانه
  • شورت فانتزی مردانه
  • شورت مردانه پادار

شورت اسلیپ مردانه

شورت های هفتی مردانه را شورت های اسلیپ میگویند و پارچه بکار رفته در این مدل از شورت ها تمام نخ بوده و ضد حساسیت است.

شورت اسلیپ مردانه

شورت لامبادا مردانه

شورت لامبادا فقط مختص به بانوان نیست و شورت لامبادا و یا بکلس مردانه در تنوع بسیار زیادی موجود است که نمونه هایی از این محصول را در عکس پایین مشاهده کنید.

شورت لامبادا مردانه

شورت فانتزی مردانه

شورت فانتزی مردانه با تنوع بسیاری در حال تولید میباشد.این مدل از شورت های فانتزی برای استفاده روز مره نیست و فقط مختص به زمان های خاصی میباشد که مناسب یکسری از سلیقه ها میباشد.

مدلی از شورت فانتزی مردانه:

شورت فانتزی مردانه

شورت مردانه پادار

شورت مردانه پادار مناسب استفاده روز مره است و با توجه استفاده مدارم آقایون از این محصول بسیار پر فروش است.

شورت پادار مردانه

2 دیدگاه در “شورت عمده قشم و گناوه_خرید مستقیم از وارد کننده اصلی

  1. بینا گفت:

    ممنون من تلگرام و اینستاگرام ندارم چطور میتونم محصولات تون رو ببینم؟
    لباس زیر تک ندارید؟فقط عمدست؟

    1. بانوبرا گفت:

      درود بر شما
      از طریق کانال روبیکا و ایتا میتونید کارهای ما رو مشاهده کنید.
      بله درحال خاضر فروش تنها بصورت عمده میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *